ارتباط با ما 083-38247900

لوگوی نوروزی گوگل در سال 1403

زمان مطالعه: < 1 دقیقه گوگل به‌مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳ «لوگوی» جدیدی طراحی کرده است که از ۲۹ اسفند (۱۹ مارس) به‌ نمایش درمی‌آید. گوگل از سال ۲۰۰۴ به بعد، هر سال به مناسبت نوروز دودل ویژه‌ای طراحی کرده است تا با این جشن بزرگ ایرانی همراه شود. گفته می‌شود که دودل‌ها یکی از پربازدیدترین بخش‌های اینترنت هستند و ...

گوگل 1403
< 1 دقیقه
0 دیدگاه
فرسام نت
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

گوگل به‌مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳ «لوگوی» جدیدی طراحی کرده است که از ۲۹ اسفند (۱۹ مارس) به‌ نمایش درمی‌آید.

گوگل از سال ۲۰۰۴ به بعد، هر سال به مناسبت نوروز دودل ویژه‌ای طراحی کرده است تا با این جشن بزرگ ایرانی همراه شود.

گفته می‌شود که دودل‌ها یکی از پربازدیدترین بخش‌های اینترنت هستند و میلیاردها نفر آن‌ها را می‌بینند. به همین دلیل طراحی دودل نوروز ۱۴۰۳ اتفاقی ویژه برای ما ایرانی‌ها است.

لوگوی نوروزی گوگل 1403 را پندار یوسفی، مدیر ایرانی تیم UX گوگل ترنسلیت، ساخته است. یوسفی می‌گوید طراحی لوگوی نوروز، برای او حکم رؤیای به‌حقیقت‌پیوسته را دارد و از این بابت بسیار خوشحال است.

پندار یوسفی در طراحی لوگوی نوروز ۱۴۰۳ تلاش کرده است به نمادهای مهم ارجاع دهد. او می‌گوید قراردادن تمامی نمادهای نوروز در داخل یک لوگو کار دشواری بود؛ اما توانست با تحقیقات فراوان درباره‌ی لباس‌های نوروز و سنت‌های دیرینه‌، در نهایت به طرح جذابی دست پیدا کند. یوسفی می‌گوید که برای لوگو نوروز ۱۴۰۳ گوگل، از خاطره‌های شیرین کودکی‌اش الهام گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *